FAQ
Osobní odběry na pobočce
Líbí se mi vybrané zboží, ale chtěl/a bych jej předem vyzkoušet. Mohu si nechat zboží zaslat na prodejnu?
Ano, pokud si nejste jisti modelem nebo velikostí, můžete si nechat zaslat zboží k vyzkoušení.
Jak si mám zarezervovat zboží na prodejně k vyzkoušení?
Zboží vám zašleme a zarezervujeme pouze na základě přijaté objednávky.
Musím za zboží u osobního odběru předem zaplatit?
Nemusíte, u nás je doručení na prodejnu zdarma.
Můžu si z objednávky koupit jen něco?
Samozřejmě. Můžete si zakoupit pouze vybrané položky ze své objednávky.
Jak se dozvím, že je zboží připravené na prodejně?
Jakmile je objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu. Pokud vám zpráva ještě nepřišla, zřejmě není objednávka kompletní.
Jak dlouhou dobu bude pro mě zboží zarezervované?
Zboží máte zarezervované na prodejně po dobu dvou pracovních dní.
Když si nestihnu objednávku vyzvednout, můžu si prodloužit dobu rezervace?
Ano, pokud si nestihnete zboží vyzvednout, kontaktujte prosím naší infolinku a domluvte si datum, které je pro vás vyhovující.
Zboží mi nesedí nebo není dle mých představ, mohu jej ponechat na prodejně?
Pokud vám zboží nesedí, nebo se vám z nějakého důvodu nelíbí, nemusíte si ho kupovat. Informaci prosím sdělte obsluhujícímu personálu.
Co se stane s mojí objednávkou, když ji nevyzvednu nebo mi zboží nesedí.
V případě nevyzvednutí objednávky ve stanovené lhůtě nebo pokud vám z jakéhokoli důvodu zboží nesedí, dojde ke stornování objednávky.