Zboží mi nevyhovuje, jakou mám lhůtu na vrácení?
U nás máte prodlouženou lhůtu pro vrácení zboží na 30 dní. Zboží musí být nepoužité, v původním obalu.
Kam mám zboží zaslat, pokud jej chci vrátit?
Balíček prosím zašlete bez dobírky na adresu:
jadi.cz s.r.o.
Hrubínova 856
460 15 Liberec
Kam mám zboží zaslat, pokud vracím balíček ze Slovenska?
Balíček prosím zašlete bez dobírky na adresu:
JADI.cz - ID 423
P.O.Box 901
Detašované pracovisko Sihoť
911 01 Trenčín, Slovensko
Objednal/a jsem si špatnou velikost, jak mám postupovat?
Bohužel, výměny prozatím neprovádíme. Pokud vám nevyhovuje velikost zašlete prosím zboží zpět a vytvořte si novou objednávku na nové požadované číslo. Za vrácené zboží vám vrátíme peníze, nové zboží odešleme nezávisle, ihned po obdržení objednávky.
Za jak dlouho mi vrátíte peníze?
Jakmile obdržíme zásilku s nevyhovujícím zbožím, vystavíme dobropis a částku proplatíme nejpozději do uvedeného data splatnosti. Obvykle to ale bývá mnohem dřív a peníze zasíláme v rozmezí 1-4 pracovní dny.