DOPRAVA ZDARMA nad 1999 Kč DOPRAVA ZDARMA nad 1999 Kč
VŠE SKLADEM ihned k odeslání VŠE SKLADEM ihned k odeslání
30 DNÍ na vrácení zboží 30 DNÍ na vrácení zboží

Jak zboží reklamovat

Jak dlouho mám na reklamaci zboží?

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná odpovědnost za vady 24 měsíců. Zákonná odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.

Co mám dělat, když chci zboží reklamovat?

V sekci Jak mohu reklamovat jednoduše vyplňte online formulář (https://www.jadi.cz/admin/magazin/tema-35/clanek-243) a zásilku zašlete zpět s jakýmkoliv dopravcem (bez dobírky) na adresu:

jadi.cz s.r.o.

Hrubínova 856

460 15 Liberec

Mohu reklamovat zboží zakoupené přes e-shop i na prodejně?

Ano, zboží můžete reklamovat na jakékoli z našich kamenných poboček, vezměte si s sebou číslo objednávky nebo faktury. 

Posílám reklamaci poštou, jak se dozvím, že byla přijata?

Jakmile obdržíme balíček s reklamovaným zbožím, reklamační technik vystaví protokol a zašle vám jeho kopii prostřednictvím elektronické komunikace. 

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

Doba na reklamaci je ze zákona 30 kalendářních dní, ale ve většině případů probíhá reklamace mnohem rychleji.

 

Aktuální situace
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.