Cíl věrnostního programu
Hlavním cílem věrnostního programu je odměnit zákazníky, kteří se jak doufáme do našeho obchodu rádi vracejí. K tomuto účelu v internetovém obchodě v minulosti sloužila zákaznická čísla, která byla přidělována na základě splnění podmínek pro vstup do zákaznického klubu (nákup v minimální hodnotě 1500 Kč nezlevněného zboží). Od dalšího nákupu pak měl zákazník nárok na procentuální slevu, ale pouze na nezlevněné zboží. Vzhledem k organizační náročnosti programu jsme se v Obuvi JADI rozhodli věrnostní program přepracovat a pro všechny ho zjednodušit.
Nový věrnostní systém
Nový věrnostní program je jiný. Nepočítá v procentech, ale v bodech a sleva lze uplatňovat od libovolné výše nákupu na všechny produkty - včetně produktů již ve slevě.
Za každých utracených 25 Kč je zákazníkům připsán 1 bod, který lze uplatnit jako sleva při příští objednávce. 1 bod = 1 Kč sleva.
Zde je přehled starého a nového věrnostního programu - výhod a nevýhod:
Nový věrnostní systém | Starý věrnostní systém | |
Na co se sleva vztahuje | na všechny produkty, včetně již zlevněných produktů |
jen na produkty za původní ceny |
Výše slevy | 1 bod za každých 25 Kč | 5% |
Bonus za registraci | 80 bodů | - |
Přehled pohybů benefitů (uplatnění) | ano | - |
Má nový systém i jiné výhody?
Ano. Kromě čerpání bodů se díky registraci dostanete k přehledu všech Vašich objednávek uskutečněných po registraci a při dalších nákupech nebudete muset vyplňovat již nic jiného než e-mailovou adresu a heslo.
Více informací o věrnostním programu
Více informací o věrnostním programu dozvíte zde.
Mám problém
Rádi Vám poradíme. Stačí zavolat na +420 488 588 000 nebo napsat na info@jadi.cz.